Punt IJmuiden wil Velsen op de kaart zetten

Punt IJmuiden wil Velsen op de kaart zetten
Foto PR / Reinder Weidijk

Weet u wat er allemaal gebeurt in de gemeente Velsen aan bedrijvigheid, wat er allemaal te doen is en wie zich inzetten voor deze mooie omgeving? Lees het in Punt IJmuiden magazine, een nieuw blad dat Velsen op de kaart wil zetten. 

Weet u bijvoorbeeld wie er zoal arriveren bij de Felison Terminal en wat hun verhaal is? Weet u hoe een dag van een windmolen-monteur er uitziet, of hoe het is om bij Tata Steel te werken? Of wat de favoriete plek is van boswachter Rogier in Park Zuid-Kennemerland?

Alle antwoorden op deze en veel meer vragen zijn te lezen in de eerste uitgave van het magazine, een uitgave van de gemeente Velsen. Vanaf 25 januari 2018 valt het blad bij alle Velsenaren op de mat. Ook ligt het op koffie- en leestafels van veel leuke hotspots in Amsterdam en Haarlem.

Het magazine is onderdeel van citymarketing, dat als doel heeft te laten zien wat Velsen te bieden heeft. Vrijdag presenteerde wethouder Arjen Verkaik de eerste aflevering van .IJmuiden magazine en overhandigde burgemeester Frank Dales het eerste exemplaar aan Fabienne Hendricks, manager Tata Steel Academy en projectleider van TechportCentre. Zij nam het magazine in ontvangst namens het bestuur in oprichting van een nieuwe citymarketing-organisatie, waarin het bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties met de gemeente samenwerken aan de verdere imagoverbetering van Velsen.

Vanaf 25 januari is de digitale versie van het magazine te zien op www.ijmuiden.nl