Klachtenprocedure

Als je een klacht hebt over RTV Seaport, dan kun je deze indienen door een mail te sturen naar bestuur@rtvseaport.nl tav Denise de Bokx. Onderaan deze pagina vindt u het formulier of door hier te klikken. Deze kunt u downloaden, invullen en versturen naar voorgaan e-mailadres.

Jouw klacht wordt behandeld door de hoofredacteur van RTV Seaport. De klacht wordt door ons vastgelegd en gearchiveerd.

Met het oog op de AVG-wetgeving worden jouw persoonsgegevens alleen bewaard zolang de klacht in behandeling is.

Op jouw klacht wordt door RTV Seaport binnen 5 werkdagen gereageerd. In ieder geval krijg je binnen deze termijn een ontvangstbevestiging. Soms kan een klacht snel opgelost worden, maar het kan ook voorkomen dat we meer tijd nodig hebben. In dit laatste geval krijg je bericht over de behandelingsprocedure.

Uiteraard willen wij klachten voorkomen, maar het kan voorkomen dat jouw klacht samenhangt met een journalistieke of creatieve keuze die RTV Seaport heeft gemaakt, en die niet overeenkomt met jouw opvatting of voorkeur. Wij koppelen onze afwegingen sowieso altijd aan je terug, nadat we een beslissing hebben genomen.

Alle klachten (ontdaan van persoonsgegevens) worden 5 jaar door ons bewaard.

Klachtenformulier