Adverteren

website_header

 

 

 

Adverteren op de televisie

De recentelijke vernieuwing en modernisering van de televisie (voorheen SeaportTV maar nu RTV Seaport) en de eigentijdse invulling van de programma’s en reportages en een duidelijk programmaoverzicht, maakt het kijken naar RTV Seaport aantrekkelijk. Met de agenda van evenementen of gebeurtenissen in de regio, de actuele nieuws- en weerberichten is deomroep duidelijk op weg om een échte professionele omroep voor de gehele regio te worden. Niet voor niets heeft RTV NH RTV Seaport onlangs als media-partner uitgekozen. Verschillende programma’s worden dan ook van elkaar over- genomen. Ik wil meer informatie!

TV-advertenties

Adverteren op de radio
Al vanaf het begin van de Velser Omroep Stichting (VOS) in 2002 heeft de omroep zich bewezen als geschikt en doelmatig communi- catiekanaal voor voornamelijk de detailhandel en de horeca en voor het onder de aandacht brengen van winkels, bedrijven en andere ondernemingen. RTV Seaport, ook bekend als Seaport FM, is diep verankerd in de samen- leving en kent een groot aantal trouwe luiste- raars. Radio-spots kunnen kant-en-klaar worden aangeleverd, maar het is ook mogelijk om tegen een bescheiden meerprijs de spot door RTV Seaport te laten maken. Ik wil meer informatie!

FM-advertenties

Adverteren op internet
Naast radio en tv is RTV Seaport zeer actief op internet. De nieuwsredactie van de omroep is dagelijks in touw met het brengen van het laatste nieuws op de website.
In 2014 was het bereik gemiddeld 109.500 bezoekers per maand op internet en social media zoals Twitter en Facebook. Dit waren er in 2014 dus meer dan 1.3 miljoen en hun aantal is sterk groeiend.
Via alle internet en social media platvormen bereikt RTV Seaport momenteel 56% van de vrouwen en 44% van de mannen, waarvan de meesten in Velsen en de deelgemeenten woon- achtig zijn. Amsterdam komt op de tweede, waarna Haarlem de derde plaats inneemt.
Via social media bereikt de omroep een voor adverteerders zeer belangrijke doelgroep tus- sen de 35 en 54 jaar. Mobiel via smartphone bezoekt 50% deze platvormen, op desktop is dat 25% en via een tablet 17%. Ik wil meer informatie!

Internet-advertenties